24 Şubat 2008 Pazar

Sukriye

Internette oyuncak kaliplari ararken bir suru site buldum. Yeri geldikce bu blogta bunlari vericem insallah. Aslinda bu konu ile ilgili Amazon`da kitaplar da satiliyor. Ama daha o kadar ciddi bir ise girmedigimiz icin internetteki modellerle idare ettemeye karar verdik simdilik.

Ilk diktigimiz oyuncak cok tatli bir bebekti. Adini Sukriye koyduk.Anlami cok hosuma gitti ve nedense ben cok yakistirdim bu bebege bu ismi. Kizim ileride "Anne, Sukriye ne demek" diye sorarsa, ben de "kizim, Sukriye "Görülen iyiliğe karşı şükretmek , hoşnut olmak" derim.Boylelikle guzel bir kelime ogretmis olurum diye dusundum. Bebegin kalibi bu sitede mevcut. Evdeki printer`in kartuju olmadigi icin beyaz kagidi ekranin uzerine koyup oyle cizdik kalibi.

Nilufer Sukriye`yi tahmin ettigimizden cok sevdi. En guzel yani da Sukriye`nin kollari ve bacaklari ince ve uzun oldugu icin kizim onlari tutabiliyor. Eee tabii tuttugu gibi de agzina goturuyor.

Hiç yorum yok: